Відгук на прочитану книгу Д.Тесленко "Всупереч. Шлях до перемоги"



Слайд 1
Всупереч. Шлях до перемоги
Автор книги – хто він?
Слайд 2
Автор книги Данило Zeus Тесленко - український гравець в Counter-Strike, в минулому капітан команди NatusVincere, засновник і директор кіберспортивної організації PRO100. Кар'єру кіберспортсмена почав в 2002 р в складі команди Arsenal.
Слайд 3
З 2007р.  виступав на більшості турнірів СНД. Був капітаном зоряної команди NatusVincere, але змушений був покинути її в 2016 р Після цього приєднався до команди Gambit в якості капітана і виграв свій перший Major в Кракові 9 серпня 2017 року. На момент виходу книги, а це 2019р. знову грає в складі організації NatusVincere.
Слайд 4
«На написання цієї книги мене надихнуло те, що протяом всього мого життя зі мною весь час траплялися якісь кумедні, безглузді, часто смішні ситуації. І так само часто мені зустрічалися неординарні особистості, особливо в кіберспорті.
Тому я не раз замислювався, що було б здорово як-небудь написати цілу книгу і розповісти свою історію! Вже конкретно втілити цю ідею в життя вирішив в момент, коли покинув NAVI - було багато часу і думок. У цьому мені допомогла моя дівчина Анастасія. Вона підтримала ідею і зайнялася її практичною частиною, виступила шеф-редактором всього проекту, за це я їй дуже вдячний!
А так же вдячний всім, всім, всім, хто якось допоміг або причетний до втілення цієї ідеї в життя, спасибі!
Слайд 5
Про що і про кого ця книга?
Слайд 6
Ця книга - захоплююча розповідь від першої особи, спогади відомого кіберспортсмена, одного з кращих капітанів світу в Counter-Strike Данила Zeus Тесленко. На її сторінках він ділиться цікавими, смішними, драматичними і навіть трагічними подробицями свого непростого шляху від підлітка, який захоплено грав у харківських підвалах  до перемоги на головному чемпіонаті світу - Major-е, потрапити на який мріють мільйони гравців з усієї планети. Разом з описом своєї спортивної та особистої біографії Данило розкриває секрети успішної командної та індивідуальної роботи. « Я хочу зупинитися на такій якості, як чесність. Це якість, яка повинна бути присутня  завжди в команді. Без чесності не буває довіри і звісно перемоги»
Спираючись на свій непростий досвід дає поради гравцям і капітанам, як підвищити свій професійний рівень, як постійно зростати, покращувати стиль гри і досягати нових успіхів в кіберспорті.
Слайд 7
Ось  що він розповідає:  «Професіонал-кіберспортсмен живе грою. Це людина, у якої є мрія, є мета. Людина, у якого є мета, у якого є мрія, живе своєю метою. «Я все життя жив грою, я був їй повністю відданий. І життя через гру дало мені можливість опинитися на шляху до титулу чемпіона світу»
Слайд 8
Навіщо читати?
Слайд 9
Дізнатися з перших рук, як влаштована кухня професійного кіберспорту. Розкрити секрети майстерності індивідуальної та командної гри в Counter-Strike.
Ще раз переконатися, що без поразок не буває великих перемог. Тільки через наполегливу, тяжку, нескінченну працю і величезне бажання можна відкрити всі двері кіберспортивного простору, мати найбільші гонорари, десятки нагород і тисячі фанатів по всьому світу.
Слайд 10
Для кого ця книга?
Слайд  11
Ця книга буде цікава і корисна абсолютно будь-кому і тому хто має відношення до кіберспорту і тому хто не має, і тому хто тільки мріє зайнятися професійним кіберспортом.
Розповідь про тернистий шлях до мети, запаморочливі злети і жорсткі падіння, дійсно конструктивні поради гравцям - все це буде корисно не тільки геймерам, але і тим, хто прагне досягти успіху в житті і вийти на новий рівень мислення - мислення переможця.
Слайд 12
Якою би діяльністю ви не займалися в житті, це зможе функціонувати лише якщо ви ставите найвищі цілі і йдете до них, нескінченно працюючи над собою і не здаючись в скрутні хвилини.
Якщо ви мрієте про великий успіх і прагнете до перемог в спорті і не тільки, ви просто зобов'язані прочитати це!
Слайд 13
Я прочитав цю книжку.
Данило Тесленко надихнув мене своїм прикладом. Я хочу бути схожим на нього. Для цього я вдосконалюю свої комп’ютерні навички, своє володіння комп’ютером.

Автор: Алексеєв Микита, учень 7-Б класу Херсонської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. №55 Херсонської міської ради

Коментарі